تاریخ انتشار: 1390/11/13 رایتل تجربه ای نو و متفاوت در عرصۀ خدمات تلفن همراه

همایش آموزشی پیش ثبت نام سیم کارت­های رایتل ، با حضور جمعی از مدیران کل ارشد و کارشناسان رایتل و نمایندگان دفاتر منتخب خدمات پیشخوان دولت، پنچشنبه ١٣ بهمن ماه در هتل استقلال برگزارشد و شرکت­ کنندگان از نزدیک با خدمات نسل سوم تلفن همراه، آشنا شدند.

شاهین آرپناهی مدیرکل برند و ارتباطات رایتل در آغاز این همایش، ضمن خوش‌آمدگوئی به مدعوین در مورد فرآیند تولد برند "رایتل" و ارزش های آن، برای حاضرین به ایراد سخن پرداخت.

مدیر کل برند و ارتباطات رایتل با بیان اینکه عرصۀ کار دفاتر پیشخوان، عرصه ­ای کلیدی در ایجاد رضایت مندی مردم است، ضمن تقدیر از ایدۀ ارائه خدمات متمرکز در این دفاتر برای مدیران و کارکنان آن جهت ارائۀ سریع و مطلوب خدمات به مردم آرزوی توفیق کرد. وی گفت: انتظار از دفاتر پیشخوان در فرآیند ثبت نام رایتل به عنوان یکی از اولین کانال های مواجهۀ رایتل با مردم برقراری ارتباطی دوستانه و محترمانه توام با احترام و صمیمیت است. 

شاهین آرپناهی با اشاره به ارزش­ های برند "رایتل" یعنی: اخلاق، صمیمیت، هیجان و کیفیت، هوشمندی را جوهرۀ این برند دانست و با مهیج و نوآورانه خواندن سرویس­ های رایتل گفت: خدمات بدیع و جدید رایتل تجربه ­ای نو و متفاوت از تجربه­ های پیشین را برای مشتریان رقم خواهد زد.

آرپناهی با ذکر این نکته که در این مسیر رایتل همیشه متعهد به رعایت اخلاق، شفافیت و صداقت است، تاکید کرد که رایتل در مواجهه با مردم همواره تلاش خواهد کرد به وعده­ های خود عمل کند.

دیگر سخنران این همایش محمد فرجود مدیرکل بازاریابی ضمن متفاوت خواندن تکنولوژی و خدمات سیم­ کارت­ های رایتل نسبت به تجربه ­ای که مردم ایران از اپراتورهای تلفن همراه تاکنون داشته ­اند، افزود: نسل سوم تلفن­ همراه (رایتل) علاوه بر ارائۀ خدمات تلفن تصویری و اینترنت پرسرعت همراه، خدمات دیگری را در قالب بسته­ ها و جشنواره های مختلف به مشتریان خود عرضه خواهد کرد. وی  در پایان سخنان خود  به سوالات مدعوین در زمینه کیفیت و تنوع محصولات قابل ارائه رایتل پاسخ گفت.

هادی ناجی مدیر اداره کل فروش رایتل نیز با تشریح شبکه فروش محصولات و چگونگی ارائه خدمات آن، از آمادگی رایتل جهت راه ­اندازی و گسترش شبکه فروش از کانال های مختلف فیزیکی و الکترونیکی خبر داد. ناجی همچنین با اشاره به پتانسیل­ های موجود در تکنولوژی نسل سوم تلفن­ های همراه، امکان ارائه خدمات الکترونیکی جدید در حوزه فروش برای کاربران را میسر دانست. وی همچنین به سوالاتی که از طرف نمایندگان دفاتر پیشخوان دولت مطرح شد، پاسخ داد.

سخنران بعدی این همایش، آقای کرمانی نماینده کانون سراسری دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی بود که ضمن توضیح روند مذاکرات یکساله کانون با رایتل، ارائه خدمت ثبت نام سیم­ کارت­ های نسل سوم تلفن همراه از طریق دفاتر پیشخوان را فرصتی برای ارزیابی توان دفاتر پیشخوان دولت ارزیابی نمود.

در ادامه وحید غفارپور مدیر خدمات ارزش افزوده رایتل، در ارتباط با تکنولوژی خدمات نسل سوم تلفن همراه و مزایای آن نسبت به نسل­ های قبلی سخنرانی کرد و در انتها  نیز سرعت اینترنت رایتل را به صورت زنده و به جهت ایجاد تجربه نسبت به سرعت سیم­ کارت­ های رایتل به نمایش گذاشت که مورد تشویق و تحسین حاضرین قرار گرفت.

این همایش با  آموزش چگونگی فرآیند پیش ثبت نام سیم کارت­ های رایتل توسط عباس ابوطالب ادامه یافت و  جمشید لقائی مدیر پشتیبانی فروش رایتل نیز پس از برگزاری این کلاس آموزشی به پرسش­ های مسئولین دفاتر پیشخوان خدمات دولت پاسخ گفت.

در پایان این مراسم  علاوه بر تقدیم هدایایی به مهمانان به رسم یادبود، به قید قرعه  ٢٥ سیم­ کارت شمارۀ طلایی رایتل به شرکت­ کنندگان اهدا  گردید.

 

گزارش تصویری این مراسم را می­توانید در گالری عکس وب سایت رایتل ملاحظه فرمایید.