حوزه بانکی و مالی

گسترش رقابت همراه با تحولات وسیع در عرصه تجارت و بانكداری، بسیاری از روش‌های سنتی را متحول ساخته و فضایی رقابتی را در بكارگیری فناوری نوین، حاكم نموده است. نظام بانكی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با پیدایش مفاهیم نوین بانكداری، شیوه ارایه خدمات به مشتریان، در اقصی نقاط جهان دچار تحول شده است. تلفیق خدمات بانکداری و ICT سبب ایجاد سهولت و افزایش امنیت در ارایه این خدمات شده و به دنبال آن سبب گسترش و تقویت نظام بانکداری و برطرف شدن چالش‌های این صنعت گردیده است.

چالش‌های پیشرو صنعت

  • لزوم وجود زیرساخت‌های فنی فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • تامین امنیت تراکنش‌های مالی مرتبط به درگاه‌های گوناگون پرداخت الکترونیک
  • ارتقا و تضمین سطح كیفیت در ارایه‌ خدمات پرداخت الکترونیک
  • فرهنگ‌سازی و جلب اعتماد کاربران

شرکت خدمات ارتباطی رایتل با بهره‌گیری از نسل‌های جدید ارتباطات سیار و همچنین شناخت نیاز‌های شرکت‌های فعال در حوزه بانکداری، راه‌کارهای سازمانی مناسب را ارایه می‌نماید. در ادامه برخی از کاربردهای خدمات ارایه شده توسط رایتل در این حوزه ذکر شده است:

سرویس‌های قابل استفاده

پهن باند موبایل (Mobile Broadband)

  •  انتقال تصاویر دوربین‌های مدار بسته و سیستم‌های هشدار در هنگام وقوع حوادثی چون سرقت و یا آتش‌سوزی به‌منظور حفظ امنیت فیزیکی بانک‌ها، دستگاه‌های خودپرداز و یا ماشین‌های حمل پول

شبکه امن سازمانی (APN)

  • امکان تبادل امن دیتای بین شعب و مرکز اصلی
  • دسترسی کارکنان به سیستم‌های داخلی مورد استفاده در موسسه‌های مالی و بانک‌ها

خدمات بین ماشینی(M2M)

  • انتقال دیتای بین دستگاه‌های پایانه‌های فروش و همچنین دستگاه‌های خودپرداز، به‌منظور کاهش مراجعات حضوری

شبکه تلفن سازمانی همراه

  • امکان برقراری ارتباط بین کارکنان موسسه مالی و بانک‌‌‌‌‌‌ها ازطریق شبکه اختصاصی با هزینه مقرون‌ به‌ صرفه و دسترسی آسان به کارکنان از طریق شماره‌های کوتاه

شماره فراگیر (UAN)

  • ایجاد امکان برقراری ارتباط و تماس تلفنی کارکنان مرکز تماس با یکدیگر و مردم، به‌منظور اطلاع‌رسانی

تماس رایگان

  • ایجاد امکان تماس رایگان برای مردم با مرکز تماس و شعب بانک‌ها و انجام مشاوره غیرحضوری به‌منظور راهنمایی و جذب مشتری

کدهای دستوری (USSD)

  • امکان پرداخت قبوض
  • امکان گرفتن موجودی حساب

خدمات پیامک انبوه

  •  امکان اطلاع رسانی رویدادها و طرح‌های بانکی به مردم
  •  امکان اطلاع رسانی در مورد عملیات‌های انجام شده بروی حساب مشتریان

کنفرانس تلفنی

  • امکان ایجاد هماهنگی بین کارکنان هنگام وقوع رویداد و یا هماهنگی‌های اجرایی پیرامون جلسات کاری ازطریق برقراری کنفرانس تلفنی بین کارکنان

 کانال تماس

✔  جهت اشتراک سرویس با بخش فروش تجاری از طریق ایمیل B2Bsales@rightel.ir تماس حاصل نمایید و یا فرم ثبت سفارش سرویس را از اینجا تکمیل نمایید.