سازمان‌های بزرگ

سازمان‌های بزرگ به ‌واسطه تعداد کاربران و میزان گردش مالی بیشتر نسبت به سازمان‌های کوچک و متوسط، دارای مزیت‌های بالقوه‌ای مانند پیش‌بینی بازخوردهای متفاوت هر فعالیت، منابع کافی جهت سرمایه‌گذاری و تحقیقات و امکانات کافی در زمینه بازاریابی می‌باشند. از سویی دیگر، عدم واکنش سریع در برابر تغییرات فضای کسب‌وکار و نوسانات اقتصادی، انعطاف‌پذیری پایین‌تر، به‌‌همراه پیچیدگی زیاد در فرآیندهای مدیریتی و تصمیم‌گیری از جمله مشکلات سازمان‌های بزرگ می‌باشند.

شرکت خدمات ارتباطی رایتل با در نظر گرفتن مزایا و قابلیت‌های فراوان سازمان‌های بزرگ و همچنین توجه به مشکلات و نیازهای موجود، به ارایه سرویس‌ها و محصولاتی در جهت توسعه کسب و کار آن‌ها می‌پردازد.

 

سرویس‌های سازمانی رایتل