راهنمای سامانه پاسخگویی آنلاین

کاربر گرامی،
با ورود به "سامانه پاسخگویی آنلاین" که یکی از راه‌های ارتباطی شما با کارشناسان مرکز رایتل است، می‌توانید نسبت به دریافت پاسخ سوالات یا پیگیری مشکلات خود اقدام نمایید.
در حال حاضر، این سامانه، همه روزه از ساعت 8:00 الی 20:00 آماده پاسخگویی می‌باشد

نحوه ورود به سامانه پاسخگویی آنلاین

  • جهت ورود به این سامانه، به وب‌سایت رایتل به نشانی www.rightel.ir مراجعه نمایید.
  • سپس، از قسمت پایین سمت راست وب‌سایت، گزینه "سامانه پاسخگویی آنلاین..." را انتخاب نمایید.
    عکس صفحه ابتدایی وب سایت رایتل
     
  • از بین گزینه‌های "مشترکین رایتل" و "ورود به‌عنوان مهمان" گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. صفحه ابتدایی وب چت
     

ورود به‌عنوان مهمان

شماره همراه خود را بدون دو رقم ابتدایی (09) در قسمت "شماره همراه مشترک" وارد نمایید. سپس نام و نام خانوادگی خود را به‌صورت فارسی یا با حروف لاتین وارد نموده و نشانی ایمیل خود و کد امنیتی را در قسمت های مربوطه درج نمایید.
سپس گزینه "ورود" را انتخاب فرمایید.
ورود به‌عنوان میهمان
 

ورود به عنوان مشترکین رایتل

  • شماره همراه خود را بدون دو رقم ابتدایی (09) در قسمت "شماره همراه مشترک" و کلمه عبور سامانه مدیریت حساب (E-care) خود را در قسمت "کلمه عبور سامانه مدیریت حساب" وارد نمایید. کد تصویری نمایش داده شده در قسمت «کد امنیتی» را نیز در قسمت مربوطه درج کنید. در انتها، گزینه "ورود" را انتخاب فرمایید.
    ورود به عنوان مشترکین رایتل
    نکته:
    در صورت فراموشی یا نداشتن کلمه عبور سامانه مدیریت حساب، بر روی گزینه "فراموشی/بازیابی کلمه عبور" کلیک نمایید.
    جهت اطلاع از نحوه بازیابی کلمه عبور سامانه مدیریت حساب، به راهنمای این سامانه، به نشانی http://www.rightel.ir/help-ecare#login مراجعه نمایید. صفحه ورود وب چت
     
  • پس از تکمیل اطلاعات درخواستی و انتخاب گزینه "ورود"، پیغام زیر برای لحظاتی ظاهر می‌شود و سپس به پنجره گفتگوی آنلاین با کارشناس، هدایت می‌شوید.
    ورود وب چت - کد امنیتی
     

پنجره سامانه پاسخگویی آنلاین

  1. کد کارشناس پاسخگو، در قسمت بالای پنجره نمایش داده می‌شود.
  2. برای کوچک کردن پنجره، بر روی نمایه "- " (Minimize) در بالای صفحه، کلیک نمایید.
  3. با انتخاب نمایه یا کلید Enter، پیام شما برای کارشناس ارسال می‌شود.
  4. با انتخاب گزینه "پایان گفتگو"، گفتگو از سمت شما، خاتمه یافته و به صفحه نظرسنجی هدایت می‌شوید.
    وب چت - چت کردن
    • در صفحه نظرسنجی، می‌توانید به سوال مطرح شده در خصوص رفع مشکل و رسیدگی به درخواست خود، پاسخ داده و به نحوه برخورد و راهنمایی کارشناس مربوطه امتیاز دهید.

       
    • در انتها، پیغام زیر نمایش داده می‌شود.
      در صورت تمایل می‌توانید دوباره گزینه "ورود به سامانه پاسخ گویی آنلاین" را انتخاب نمایید.
      نظر سنجی
       
    • در صورت عدم ورود اطلاعات درخواستی در مدت زمان مجاز، پیغام زیر نمایش داده می‌شود. با انتخاب گزینه "ورود به سامانه پاسخگویی آنلاین" می‌توانید دوباره به پنجره اولیه جهت ورود به سامانه، بازگردید.
      گذشتن از مدت زمان تعیین شده
       

نحوه موقعیت‌یابی از روی Google Map

در صورتی‌که کارشناس مربوطه، جهت رسیدگی به مشکل و راهنمایی بیشتر، نیاز به بررسی موقعیت مکانی شما داشته باشد، نسبت به ارسال لینک موقعیت مکانی خود، به شرح ذیل اقدام فرمایید:

  • ابتدا به نشانی زیر مراجعه کنید:
    https://goo.gl/oGYkMF
  • سپس در پایین صفحه (سمت چپ یا راست صفحه نمایش) بر روی نمایه کلیک نمایید.
    موقعیت یابی
     
  • در مرحله بعد بر روی نمایه کلیک نمایید.
    اشتراک گذاری موقعیت
    اشتراک گذاری موقعیت 2
  • سپس در سامانه پاسخگویی آنلاین Paste نمایید.
    کپی در سامانه
     
  • در مرحله آخر با کلیک بر روی نمایه ، لینک موقعیت مکانی خود را، برای کارشناس مربوطه ارسال نمایید.
    توجه:
    به منظور ارسال صحیح موقعیت کنونی شما،به هیچ عنوان از فیلترشکن‌ها استفاده نفرمایید.
    انتقال نهایی