نمایش محتوای وبی

رسیدگی به مشکلات مودم

مشترکین رایتل می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در مودم رایتل خود، طبق مراحل زیر نسبت به حل مشکل اقدام کنند:

  1. مراجعه به صفحه‌های راهنمای استفاده از دانگل و راهنمای استفاده از رای‌فای
  2. در صورت عدم رفع مشکل، ارتباط با شماره‌های مرکز تماس مشترکین رایتل
  3. ثبت مشکل در سامانه مدیریت‌حساب
  4. مراجعه حضوری به مراکز فروش محصولات و ارایه خدمات رایتل، در صورت نیاز به بررسی مودم به‌صورت حضوری

مواردی که شامل تعویض مودم نمی‌گردد:

  1. اتمام مدت زمان گارانتی
  2. اعمال هرگونه تغییر در قفل نرم افزاری یا سخت افزاری دستگاه
  3. خرابی ناشی از نصب نرم افزارهایی غیر مجاز یا به علت آلودگی ویروسی
  4. ضربه خوردگی، شکستگی، رطوبت، آب‌خوردگی یا باز و بسته نمودن دستگاه به‌منظور تعمیر، خارج از مراکز مجاز
  5. اعمال هرگونه تغییر بر روی برچسب‌های موجود در پشت دستگاه
  6. تغییر حالت فیزیکی قطعات به‌علت استفاده ناصحیح
  7. خرابی ناشی از تغییر ولتاژ، استفاده از وسایل جانبی غیر استاندارد و ...

توجه:

  • ارایه خدمات رسیدگی غیر حضوری به مشکلات مودم، مختص افرادی است که پس از تماس با مرکز خدمات مشترکین رایتل و اخذ کد پیگیری، از آن‌ها درخواست شده باشد که مودم خود را جهت بررسی به رایتل ارسال نمایند.
  • در صورت نیاز به ارسال مودم معیوب، لازم است تا مشترک پس از تکمیل فرم مخصوص "رسیدگی به مشکلات مودم"، آن را به‌همراه کپی کارت ملی، کپی سند سیم‌کارت، کپی فاکتور خرید (در صورت وجود) و کارتن مودم به همراه ادوات جانبی از قبیل شارژر، به دفتر مرکزی رایتل تهران از طریق پست پیشتاز ارسال کند.