نمایش محتوای وبی

رسیدگی به مشکلات مودم

مشترکین رایتل می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در مودم رایتل خود، طبق مراحل زیر نسبت به حل مشکل اقدام کنند:

  1. ضروریست مشترکین گرامی، به قسمت راهنمای مشتریان » راهنمای تنظیمات » راهنمای استفاده از دانگل و راهنمای استفاده از رای فای مراجعه نموده و با بررسی تنظیمات مربوط به مودم خود نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند.
  2. در صورت عدم رفع مشکل، مشترک می تواند با مرکز تماس رایتل از خطوط رایتلی با شماره 200 و از سایر خطوط با شماره 09202000000 تماس گرفته یا نسبت به ثبت مشکل در سامانه مدیریت حساب اقدام کند. کارشناسان این مرکز راهنمایی های لازم را جهت رفع مشکل به صورت غیر حضوری ارائه می کنند.
  3. در صورت نیاز به بررسی مودم به صورت حضوری، از مشترک درخواست خواهد شد تا نسبت به مراجعه حضوری به دفاتر مجاز ارائه دهنده خدمات مودم یا ارسال آن به دفتر مرکزی رایتل از طریق پست پیشتاز، اقدام نمایند.
    در صورت نیاز به ارسال مودم معیوب، لازم است تا مشترک پس از تکمیل فرم مخصوص«رسیدگی به مشکلات مودم»، آن را به همراه کپی کارت ملی، کپی سند سیم کارت، کپی فاکتور خرید (در صورت وجود) و کارتن مودم به همراه ادوات جانبی از قبیل شارژر، به دفتر مرکزی رایتل تهران از طریق پست پیشتاز ارسال کند.

    فرم "درخواست رسیدگی غیر حضوری به مشکلات مودم" از اینجا قابل دسترسی می باشد.


مواردی که شامل تعویض مودم نمی گردد:

  1. اتمام مدت زمان گارانتی
  2. اعمال هر گونه تغییر در قفل نرم افزاری و یا سخت افزاری دستگاه
  3. خرابی ناشی از نصب نرم افزارهایی غیر مجاز و یا به علت آلودگی ویروسی
  4. ضربه خوردگی، شکستگی، رطوبت، آبخوردگی و یا باز و بسته نمودن دستگاه به منظور تعمیر، خارج از مراکز مجاز
  5. اعمال هر گونه تغییر بر روی برچسب های موجود در پشت دستگاه
  6. تغییر حالت فیزیکی قطعات به علت استفاده ناصحیح
  7. خرابی ناشی از تغییر ولتاژ، استفاده از وسایل جانبی غیر استاندارد و ...

توجه:
ارائه خدمت رسیدگی غیر حضوری به مشکلات مودم، مختص افرادی می باشد که پس از تماس با مرکز خدمات مشترکین رایتل و اخذ کد پیگیری، از آنها درخواست شده باشد که مودم خود را جهت بررسی به رایتل ارسال نمایند.