نجات رایانه

پاسخگویی تمام عیار
شما مشترکین سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری رایتل می‌توانید با شماره‌گیری 1788 از طریق سیم‌کارت‌های خود به نجات رایانه متصل شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ سوالات و مشکلاتتان را در زمینه‌های رایانه، تلفن همراه (با سیستم‌ عامل‌های اندروید، IOS ، ویندوز فون)، برنامه‌های کاربردی، بازی‌های رایانه‌ای و انواع آنتی‌ویروس‌ها، به‌صورت تلفنی دریافت نموده و از خدمات مشاوره تلفنی نیز بهره‌مند شوید.
نجات رایانه با در اختیار داشتن متخصصان مجرب، آماده پاسخگویی به شما عزیزان در تمام ساعات شبانه روز و به‌صورت online حتی در ایام تعطیل، می‌باشد.

ویژگی‌ها و قابلیت‌ها

  • رفع مشکلات رایانه، پرینتر، تلفن همراه، تبلت
  • رفع مشکلات اینترنت و شبکه‌های اجتماعی
  • رفع مشکلات بازی‌های رایانه‌ای
  • مشاوره و راهنمایی جهت خرید سخت افزار، لپ‌تاپ، گوشی تلفن همراه و ...
  • مشاوره و راهنمایی در زمینه شبکه و سیستم‌های تلفنی مبتنی بر شبکه
  • آموزش و پاسخگویی به سوالات و مشکلات در برنامه‌های کاربردی
  • آموزش نحوه تنظیم، راه اندازی و برطرف نمودن مشکلات انواع مودم‌ها
  • امکان مراجعه حضوری به نشانی مشترک در تهران برای برطرف کردن مشکلات
  • پاسخگویی به سوالات و مشکلات انواع آنتی ویروس‌ها

نحوه کارکرد

تنها کافی است از طریق سیم‌کارت‌های رایتل خود با 1788 تماس حاصل نموده تا پس از چند لحظه به‌صورت خودکار به اولین کارشناس آزاد متصل شده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

هزینه

هزینه مشاوره تمامی خدمات ارایه شده در نجات رایانه از طریق سیم‌کارت‌های رایتل به ازای هر ثانیه 20 تومان می‌باشد. (60% ارزانتر نسبت به هزینه تماس از طریق تلفن ثابت)
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت www.nejatrayaneh.com مراجعه فرمایید.

پشتیبانی

شماره‌های شکایات و پشتیبانی سرویس: 88864196 -021

توجه: مشترک گرامی، از آنجا که سرویس اعلام شده در این بخش توسط شرکت‌های همکار رایتل ارایه شده است، خواهشمند است جهت دریافت خدمات پشتیبانی، فقط با شماره‌های پشتیبانی سرویس تماس حاصل فرمایید.