تماس رایگان (Free Phone)
یکی از روشهای نگهداشت مشتریان یک سازمان، ارائه خدمات پس از فروش مناسب به آنها است. این امر از روشهای مختلف محقق میشود که یکی از مهمترین آنها، ارتباطات تلفنی است. پرداخت هزینه مکالمات مشتریان با سازمان، گامی مهم در افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان می باشد که این خدمت از رایتل میتواند سازمانها را در رسیدن به این هدف یاری نماید.
قابلیتها
برقراری تماسهای رایگان
واگذاری شماره اختصاصی به سرویس دهنده جهت ارائه سرویس
اعمال تنظیمات دلخواه سرویس دهنده مانند محدود كردن زمان تماس، شماره تماس گیرندگان،تعریف فهرست شمارههای مجاز/ غیر مجاز و غیره
کاربردها
امکان برقراری تماس رایگان با مراکز تماس خدمات پس از فروش سازمانها
امکان برقراری تماس رایگان با مراکز خدمات عمومی مانند اورژانس، ترمینالها و فرودگاهها
امکان برقرای تماس رایگان جهت پخش محتوای تبلیغاتی سازمانها
ارائه خدمات تماس تلفنی رایگان برای مشتریان خاص سازمان مانند اقشار کم درآمد جامعه، پرسنل غیربومی بهمنظور تماس با اعضای خانواده، دانشجویان مستقر در خوابگاهها
✔ جهت اشتراک سرویس با بخش فروش تجاری از طریق ایمیل B2Bsales@rightel.ir تماس حاصل نمایید و یا فرم ثبت سفارش سرویس را از اینجا تکمیل نمایید.