• EN
  • مشترکان شخصی
  • مشترکان سازمانی
  • محصولات و خدمات
    • محصولات
      • سیم کارت سازمانی
    • خدمات
      • پهن باند موبایل (Mobile Broadband)
      • شبکه امن سازمانی (APN)
      • خدمات بین ماشینی (M2M)
      • شبکه تلفن سازمانی همراه
      • شماره فراگیر (UAN)
      • تماس رایگان
      • Premium Rate
      • خدمات مبتنی بر USSD
      • خدمات پیام رسان
      • کنفرانس تلفنی
      • تماس تصویری
  • راهکارها
    • مبتنی بر صنعت
      • دولت
      • انرژی
      • بانکداری
      • حمل و نقل
    • مبتنی بر اندازه سازمان
      • سازمان‌های کوچک و متوسط
      • سازمان‌های بزرگ
      • سازمان‌های دولتی
    • ارایه راهکارهای سازمانی
  • کسب و کار من
    • سامانه کسب و کار من
      • ورود به سامانه کسب و کار من
      • راهنمای کسب و کار من
      • محاسبه حجم اینترنتی مورد نیاز
    • افزایش اعتبار
      • شارژ مستقیم
      • شارژ شورانگیز
      • خرید کارت شارژ
    • پرداخت صورت حساب
  • پشتیبانی
    • تماس با ما
  • ترابرد حقوقی
    • پیش ثبت نام ترابرد پذیری
    • پیگیری وضعیت ترابرد پذیری
    • لغو ترابرد پذیری
    • راهنمایی ترابرد پذیری حقوقی
  • رایتل
  • new-rightel
  • خدمات سازمانی
  • ترابرد حقوقی
 
  • پیش ثبت نام ترابرد پذیری
  • پیگیری وضعیت ترابرد پذیری
  • لغو ترابرد پذیری
درخواست ترابرد پذیری شما در حال بررسی میباشد
کاربر گرامی ،بیش از پنج بار کد اعتبار سنجی را اشتباه وارد کرده اید به دلایل امنیتی تا ۱۲ ساعت دیگر نمی توانید درخواست خود را ثبت کنید
کاربر گرامی، به دلایل امنیتی شما تا ۱۲ ساعت دیگر درخواستی نمی توانید ارسال کنید
09
captcha

متقاضی گرامی!

متقاضی محترم ترابرد، خواهشمند است شرایط و ضوابط زیر که در رابطه با ترابرد شماره های حقوقی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ابلاغ شده است را به دقت مطالعه و پس از آن نسبت به تایید و ادامه فرآیند ثبت درخواست ترابرد خود اقدام فرمایید:
1. در صورت ارایه اطلاعات ناقص یا اشتباه، تقاضاي ترابرد توسط مرکز ترابرد سازمان تنظیم مقررات پذیرفته نخواهد شد.
2. به محض تایید اپراتور فرستنده و تا زمان فعال‌سازي سیم‌کارت جدید در اپراتور پذیرا، رومینگ بین‌الملل و تماس با خارج از کشور براي سیم‌کارت قبلی مشترکین دایمی مسدود خواهد شد.
3. هر مشترک براي هر شماره تلفن همراه، فقط دوبار در سال امكان ترابرد دارد.
4. شماره مشترک اعتباري پس از ترابرد، همچنان به‌صورت اعتباري و شماره مشترک دایمی پس از ترابرد شماره، به‌صورت دایمی در اپراتور پذیرا باقی خواهد ماند.
5. مشترک با انتقال به شبكه اپراتور پذیرا، فقط از خدمات ارایه شده اپراتور پذیرا می تواند استفاده نماید و ترابرد خدمت همراه با ترابرد شماره براي وي انجام نخواهد شد.
6. با توجه به اینکه تعرفه خدمات در شبكه اپراتورهاي پذیرا و فرستنده متفاوت است و از آنجا ‌که تماس‌هایی که قبلا براي مشترک به‌عنوان تماس درون شبكه لحاظ می شد، پس از ترابرد به‌عنوان تماس برون شبكه لحاظ می شود و بلعكس، از این رو امكان تغییر در تعرفه‌ها براي مشترک وجود خواهد داشت.
7. امكان اولین ترابرد فقط پس از گذشت 3 ماه از زمان فعال‌سازي سیم‌کارت در اپراتور پایه وجود دارد.
8. پس از ترابرد شماره اعتباري، اعتبار مشترک صفر و تمامی بسته های فعال مشترک غیرفعال خواهد شد، از این رو مشترک ملاحظات لازم را تا قبل از نهایی شدن درخواست ترابرد باید به عمل آورد.
9. ترابرد شماره مشترکین دایمی منوط به تسویه صورت‌حساب اولیه صادر شده از سوي اپراتور فرستنده است. مشترک دایمی باید به‌محض دریافت صورت‌حساب اولیه از اپراتور فرستنده، ظرف مدت زمان یک روز کاري نسبت به پرداخت مبلغ تعیین شده در صورت‌حساب اقدام کند. عدم تسویه صورت‌حساب اولیه توسط مشترک ظرف 1 روز سبب عدم تایید درخواست ترابرد از سوي اپراتور فرستنده می‌گردد.
10. امكان غیرفعال شدن شماره مشترکین دایمی که، برابر مصوبه شماره 207 کمیسیون، نسبت به تسویه‌حساب نهایی با اپراتور فرستنده اقدام نكنند، از سوي اپراتور پذیرا وجود دارد.
11. امكان لغو درخواست ترابرد در نهایت تا قبل از زمان فعال‌سازي سیم‌کارت در اپراتور پذیرا وجود دارد.
12. مرکز مدیریت ترابرد در مقاطع زمانی برابر با پیشرفت مراحل اجراي کار، پیامک هایی را به مشترک ارسال می دارد و مشترک باید دراین خصوص دقت لازم را داشته و در صورت نیاز پاسخ لازم را ارسال کند.
13.نماینده مشترک حقوقی لازم است درخواست کتبی ترابرد را به همراه مدارک هویتی سازمان متقاضی به‌صورت حضوری به یکی از فروشگاه های رایتل ارایه نماید. نماینده مشترک حقوقی پس از تكمیل فرم درخواست ترابرد و تایید شرایط اعلام شده، باید در درخواست کتبی ترابرد، یک شماره تلفن همراه (شماره تلفن همراه نماینده) را براي دریافت پیامک از مرکز مدیریت ترابرد، به اپراتور پذیرا اعلام نماید و در انتظار دریافت پیامک تایید درخواست ترابرد از سوي مرکز مدیریت ترابرد باشد. نماینده مشترک حقوقی پس از دریافت پیامک مرکز ترابرد باید حداکثر ظرف یک روز کاری نسبت به ارسال پیامک تایید به مرکز ترابرد اقدام نماید و عدم اقدام مشترک ظرف این مدت زمانی به معنای انصراف وی از درخواست ترابرد می باشد. ارسال پیامک تایید یا عدم تایید توسط مشترک رایگان می‌باشد. نماینده مشترک حقوقی لازم است جهت ثبت درخواست ترابرد ابتدا راهنمای ترابرد مشترکین حقوقی را مطالعه و سپس مطابق مراحل ذکر شده، نسبت به انجام فرآیند ترابرد اقدام نماید.

متقاضی گرامی!

به رایتل خوش آمدید ...
شما می‌توانید از طریق این سامانه نسبت به ثبت‌ درخواست ترابرد شماره های سیم کارت های حقوقی سازمان خود به رایتل اقدام نمایید. پس از ثبت‌نام و تکمیل فرآیند ترابرد، امکان بهره‌مندی از خدمات نوین ارتباطی اپراتور پیشگام بدون تغییر شماره، برای شما فراهم می‌گردد.

درخواست ترابرد شماره راهنمای ترابرد به شماره رایتل

ارسال کد امنیتی

1:0

در صورتی که کد برای شما ارسال نشده، مجددا این قسمت را کلیک کنید

انصراف تایید
درخواستی با مشخصات ذکر شده یافت نشد
portin-request-is-empty-exception
متقاضی گرامی در حال حاضر امکان پیگیری درخواست ترابرد وجود ندارد
شماره موبایل وارد شده با شناسه ملی منطبق نمی باشد
درخواستی برای شناسه ملی وارد شده ثبت نشده است
unexpected-call
no-trace-code
09
captcha

ارسال کد امنیتی

1:0

در صورتی که کد برای شما ارسال نشده، مجددا این قسمت را کلیک کنید

انصراف تایید
درخواستی با مشخصات ذکر شده یافت نشد
portin-request-is-empty-exception
متقاضی گرامی در حال حاضر امکان پیگیری درخواست ترابرد وجود ندارد
متقاضی گرامی امکان لغو درخواست شما وجود ندارد
شماره موبایل وارد شده با شناسه ملی منطبق نمی باشد
درخواستی برای شناسه ملی وارد شده ثبت نشده است
unexpected-call
no-trace-code
09
captcha

ارسال کد امنیتی

1:0

در صورتی که کد برای شما ارسال نشده، مجددا این قسمت را کلیک کنید

انصراف تایید

از اینکه رایتل را بعنوان اپراتور جدید خود (با حفظ شماره تلفن همراه) انتخاب نموده اید، از شما سپاسگزاریم. پس از تکمیل فرم ترایرد پذیری، ارسال پیامک های تایید مورد نیاز و احراز شرایط لازم، شما همانند سایر مشترکین رایتل می توانید از خدمات اپراتور پیشگام بهره مند شوید. ارسال پیامک تایید و یا عدم تایید توسط مشترک رایگان می باشد. چنانچه تقاضای شما در هر یک از مراحل رد شود، دلایل رد تقاضا جهت رفع آنها به اطلاع شما خواهد رسید. در هیچ یک از مراحل فرآیند ترابرد پذیری سرویس های تلفن همراه شما قطع نخواهد شد. شماره مشترک اعتباری پس از ترابرد، کماکان به صورت اعتباری و شماره مشترک دایمی پس از ترابرد شماره، به صورت دایمی باقی خواهد ماند.توجه داشته باشید که اعتبار مشترکین اعتباری و همچنین بسته های مشترکین دائمی و اعتباری، پس از انجام ترابرد، از بین خواهند رفت

  • #test1
  • #test2
  • #test3
  • محصولات و خدمات
  • خرید بسته اینترنتی
  • خرید شارژ
  • تبدیل سیم‌کارت
  • کد‌های دستوری
  • خرید و ثبت نام سیم‌کارت
  • تعرفه‌ها
  • خدمات سازمانی
  • دسترسی کوتاه
  • ورود به سامانه رایتل من
  • استعلام وضعیت سیم کارت
  • راهنمای تنظیمات
  • پرسش‌های متداول
  • نقشه سایت
  • رهگیری مرسوله پستی
  • ارتباط با تامین کنندگان
  • درگاه‌های مرتبط
  • سامانه خبری حراست شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی
  • سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
  • استعلام تعداد خطوط مشترکین
  • سازمان تامین اجتماعی
  • پایگاه دولت همراه
  • سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات
  • تماس با ما
  • تماس از خطوط رایتلی: 200
  • تماس از سایر خطوط : 09202000000
  • فروشگاه‌های رایتل
  • نمایندگان فروش و خدمات
  • نماد اعتماد الکترونیکی
  • به ما بپیوندید در:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
© برند رایتل به عنوان یک نام و علامت تجاری ثبت شده است. کلیه حقوق این وب سایت برای رایتل محفوظ است.