گزارش تماس
آگاهی از آخرين وضعيت اعتبار خود پس از هر تماس
مشترکين سيم کارتهای اعتباری رايتل میتوانند با استفاده از اين سرويس همواره از وضعيت اعتبار حساب خود مطلع شوند و هزينههای خود را مديريت کنند. با فعالسازی این سرويس، بعد از هر تماس، پيامی مبنی بر مدت زمان مکالمه، هزينه تماس و باقيمانده اعتبار برای مشترکين نمایش داده میشود.
نحوه کارکرد
این سرویس به صورت پیشفرض فعال نمیباشد و شما میتوانید با یکی از روشهای زیر نسبت به فعالسازی و انجام تنظیمات آن اقدام کنید:
- فعالسازی و انجام تنظيمات از طريق کد دستوری #130*
- مراجعه به سامانه رایتل من ، انتخاب منوی "سرویسهای من"
- مراجعه به اپلیکیشن رایتل من ، انتخاب منوی "سرویسهای من"
هزينه
فعالسازی و استفاده از اين سرويس برای تمامی مشترکين اعتباری رايتل رايگان است.