چگونه می توان نسبت به افزایش اعتبار ( شارژ) سیم کارت اعتباری رایتل اقدام نمود؟

مشترکین سیم کارت های دیتا و اعتباری رایتل، می توانند از روش های متعدد الکترونیکی یا با خرید کارت شارژ فیزیکی نسبت به افزایش اعتبار سیم کارت خود اقدام نمایند.

برخی روش های الکترونیکی رایج و آسان برای افزایش اعتبار، در زیر آورده شده اند:

  • تماس با شماره 200 از سیمکارت رایتل و شماره 09202000000 از سایر خطوط و افزایش اعتبار سیم کارت از طریق سامانه پاسخگویی خودکار (با استفاده از کارت های عضو شتاب)
  • مراجعه به قسمت «افزایش اعتبار» در نرم افزار کاربردی "رایتل من"
  • مراجعه به قسمت « افزایش اعتبار» در سامانه «مدیریت حساب»
  • مراجعه به وب سایت رایتل، قسمت « افزایش اعتبار»

جهت اطلاع از کلیه روش های افزایش اعتبار به منوی « محصولات و خدمات» > قسمت « سیم کارت اعتباری» در سایت رایتل مراجعه نمایید.

چطور می توان از مانده بسته های اینترنتی یا پیامکی مطلع شد؟

  • شماره گیری کد دستوری #144*
  • مراجعه به نرم افزار کاربردی "رایتل من"
  • استفاده از سامانه پیام کوتاه 2020 (جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این سامانه، به صفحه «سامانه پیامکی 2020» مراجعه نمایید.)
  • تماس با شماره 200 از سیمکارت رایتل و شماره 09202000000 از سایر خطوط
  • مراجعه به سامانه "مدیریت حساب
  • مراجعه به "سامانه پاسخگویی آنلاین" جهت گفتگوی  آنلاین با کارشناسان مرکز خدمات مشتریان

چگونه می توان از تعرفه های خدمات و محصولات رایتل، مطلع شد؟

جهت اطلاع از تعرفه های رایتل، به منوی «طرح ها و تعرفه ها» در وب سایت رایتل مراجعه نمایید.

چگونه می توان از میزان باقیمانده اعتبار سیم کارت اعتباری/ دیتا رایتل مطلع شد؟

  • شماره گیری کد دستوری #140*(استعلام باقیمانده شارژ عادی) و شماره گیری کد دستوری #146* (استعلام باقیمانده شارژ شورانگیز)
  • مراجعه به نرم افزار کاربردی "رایتل من"
  • استفاده از سامانه پیام کوتاه 2020 (جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این سامانه، به صفحه «سامانه پیام کوتاه 2020 » مراجعه نمایید)
  • تماس با شماره 200 از سیمکارت رایتل و شماره 09202000000 از سایر خطوط
  • مراجعه به سامانه "مدیریت حساب
  • مراجعه به "سامانه پاسخگویی آنلاین" جهت گفتگوی آنلاین با کارشناسان مرکز خدمات مشتریان

چگونه می توان از کد شارژ خریداری شده استفاده نمود؟

با شماره گیری کد دستوری « ok# رمز شارژ*141*» می توانید رمز شارژ خریداری شده را وارد نموده و سیمکارت خود را بصورت عادی شارژ نمایید.

همچنین می توانید با شماره گیری کد دستوری «ok # رمز شارژ *145* »، رمز شارژ خریداری شده را وارد نموده و از شارژ شورانگیز استفاده نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص هدایای شارژ شورانگیز، به صفحه «طرح شارژ شورانگیز» مراجعه نمایید.

آیا ورود به سایت رایتل و اتصال به سیستم مدیریت حساب کاربری، برای مشترکین هزینه دارد؟

خیر، ورود به سایت رایتل از طریق انواع  سیمکارت های رایتل، رایگان می باشد.

در صورت عدم پرداخت صورت حساب سیم کارت دائمی یا عدم افزایش اعتبار سیم کارت دیتا/ اعتباری، چه اتفاقی برای سیم کارت می افتد؟

جهت اطلاع از چرخه عمر سیمکارت های دایمی به صفحه «سیم کارت دایمی» مراجعه نموده و گزینه "چرخه عمر" را انتخاب نمایید.

جهت اطلاع از چرخه عمرسیمکارت های اعتباری به صفحه «سیم کارت اعتباری» مراجعه نموده و گزینه "چرخه عمر" را انتخاب نمایید.

جهت اطلاع از چرخه عمر سیمکارت های دیتا به صفحه «سیم کارت دیتا» مراجعه نموده و گزینه "چرخه عمر" را انتخاب نمایید.

از چه راه هایی می توان صورت حساب رایتل را پرداخت نمود؟

پرداخت به صورت آنلاین (لحظه ای)

  • مراجعه به قسمت «صورتحساب» در نرم افزار کاربردی "رایتل من"
  • تماس با شماره 200 از سیمکارت رایتل و شماره 09202000000 از سایر خطوط و پرداخت بدهی سیم کارت از طریق سامانه پاسخگویی خودکار (با استفاده از کارت های عضو شتاب)
  • مراجعه به وب سایت رایتل ، قسمت «پرداخت صورت حساب» (از طریق کارت های عضو شتاب)
  • مراجعه به وب سایت رایتل، قسمت«سامانه مدیریت حساب» - نمایش صورت حساب و پرداخت از طریق کارت های عضو شتاب

پرداخت به صورت آفلاین

  • از طریق اینترنت‌بانک، تلفن‌بانک، دستگاه‌های خود پرداز و POS بانک‌های طرف قرارداد رایتل*
    *
    پارسیان، رفاه، ملت، پاسارگاد، سامان، ملی، سپه، مسکن، کشاورزی، سینا، انصار، اقتصاد نوین، صادرات، حکمت ایرانیان، قرض الحسنه مهر ایرانیان، بانک توسعه تعاون، ایران زمین، شهر، موسسه اعتباری توسعه، پست بانک،آینده، تجارت و دی
    توجه: پرداخت صورت حساب در این روش 48 ساعت به طول می انجامد.

آیا مصرف سیم کارت اعتباری شامل مالیات می شود؟

خیر، مالیات فقط در هنگام افزایش اعتبار، اعمال می شود.

هر دوره صورتحساب، برای سیمکارت های دائمی چه مدت است؟

هر دوره صورتحساب، شامل دو ماه می باشد.

آبونمان یا هزینه اشتراک ماهانه برای سیم کارتهای دائمی چقدر است؟

مبلغ آبونمان 12600 ریال برای هر دوره صورتحساب می باشد.

چگونه می توان از صورت حساب میان دوره سیم کارت رایتل مطلع شد؟

  • شماره گیری کد دستوری #140*
  • مراجعه به قسمت «صورتحساب» در نرم افزار کاربردی "رایتل من"
  • استفاده از سامانه پیام کوتاه 2020 (جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این سامانه، به صفحه «سامانه پیام کوتاه 2020» مراجعه نمایید) 
  • تماس با شماره 200 از سیمکارت رایتل و شماره 09202000000 از سایر خطوط و دریافت اطلاعات در خصوص میزان بدهی سیمکارت از طریق سامانه پاسخگویی خودکار

نکته: در سامانه مدیریت حساب، می توانید نسبت به ویرایش اطلاعات مربوط به آدرس ارسال قبض خود، اقدام نمایید.
تماس با شماره 200 از سیمکارت رایتل و شماره 09202000000 از سایر خطوط و ارتباط با کارشناسان مرکز خدمات مشتریان رایتل

  • مراجعه به "سامانه پاسخگویی آنلاین" جهت گفتگوی  آنلاین با کارشناسان مرکز خدمات مشتریان رایتل