چگونه می توان اطلاعات بیشتری در مورد رایتل و خدمات آن کسب نمود و یا مشکلات احتمالی را مطرح و یا پیگیری کرد؟

  • مراجعه به وب سایت رایتل (www.rightel.ir)
  • تماس با مرکز خدمات مشتریان (به شماره رایگان 200 از خطوط رایتل و شماره 09202000000 از سایر خطوط) 
  • مراجعه به "سامانه پاسخگویی آنلاین" جهت گفتگوی  آنلاین با کارشناسان مرکز خدمات مشتریان

چگونه می توان از شماره سیمکارت خریداری شده مطلع شد؟

  • شماره گیری کد دستوری *211# (بر روی سیمکارت مورد نظر، جهت اعلام شماره)
  • مشاهده برچسب موجود بر روی بسته بندی سیمکارت
  • مراجعه به "سامانه پاسخگویی آنلاین" و گفتگوی آنلاین با کارشناسان مربوطه  
  • تماس با مرکز پشتیبانی خدمات رایتل با شماره رایگان 200 از سیمکارت رایتل و شماره 09202000000 از سایر خطوط و گفتگو با کارشناسان مربوطه

جهت استفاده از وب سایت رایتل و سامانه مدیریت حساب، چه مرورگرهایی مناسب می باشند؟

استفاده از آخرین نسخه بروز مرورگرهای  Firefox ، Google Chrome و Internet explorer (IE) توصیه می گردد.