تعویض سیم کارت
مشترکین رایتل میتوانند درصورت مفقودی، سرقت، معیوب بودن و یا ارتقاء سیمکارت، نسبت به تعویض قطعه فیزیکی سیمکارت خود اقدام نمایند.
جهت تعویض سیمکارت، میتوانید به تمامی فروشگاههای رایتل و همچنین برخی نمایندگان فروش و خدمات که آدرس آنها در وب سایت رایتل مشخص شدهاست، مراجعه نمایید.
مراحل تعویض سیمکارت
- مسدود نمودن سیمکارت در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن سیمکارت به یکی از روش های زیر:
- ارتباط با شمارههای مرکز خدمات مشترکین رایتل
- تماس از سیمکارت رایتل: 200
- تماس از سایر خطوط: 09202000000
- از طریق سامانه رایتل من
- ارتباط با شمارههای مرکز خدمات مشترکین رایتل
- دریافت سیمکارت جدید از طریق مراجعه حضوری به فروشگاههای رایتل یا نمایندگان فروش و خدمات
نکته:
- چنانچه سیمکارت دایمی به دلیل عدم پرداخت صورتحساب، بهصورت یک طرفه یا دو طرفه مسدود شده باشد، پس از پرداخت قبض میاندوره، تعویض سیمکارت امکانپذیر خواهد بود.
- چنانچه سیمکارت اعتباری به دلیل پایان اعتبار زمانی یا ریالی (شارژ) و اتمام حجم یا زمان بسته، بهصورت یک طرفه یا دو طرفه مسدود شده باشد، پس از شارژ مستقیم سیمکارت از طریق وبسایت یا فروشگاههای رایتل، تعویض سیمکارت امکانپذیر خواهد بود.
مدارک و شرایط لازم جهت تعویض سیمکارت
- حضور فرد متقاضی یا وکیل قانونی وی
- حضور نماینده مشترک حقوقی (جهت تعویض سیمکارتهای حقوقی)
- اصل کارت ملی یا شناسنامه جدید دارای کد ملی متقاضی/ وکیل/ نماینده مشترک حقوقی
- اصل و تصویر وکالتنامه (در صورت مراجعه وکیل)
- قطعه فیزیکی سیمکارت (درصورت وجود)
تعویض سیمکارتهای حقوقی تنها در فروشگاههای رایتل انجام میپذیرد.