مدت زمان تحویل سیم کارت به مشترک چند روز است؟

سیم کارت یا بسته حاوی سیم کارت و مودم، طی 48 ساعت کاری به پست پیشتاز تحویل می گردد و در مجموع طی حداکثر  5 روز کاری تقدیم مشترک خواهد شد. 

چگونه می توان سیم کارت رایتل را فعال نمود؟

درصورت خرید سیم کارت از وب سایت یا نمایندگی های مجاز رایتل، پس از ارائه مدارک شناسائی معتبر و امضای فرم ثبت نام و قرارداد توسط مشترک، شرکت رایتل سیم کارت را تحویل و ارتباط مشترک را به خدمات تلفن همراه ارائه شده، برقرار می نماید.

در صورت خرید از فروشگاه های رایتل، پس از ارائه مدارک شناسائی معتبر و امضای فرم ثبت نام و قرارداد توسط مشترک، سیم کارت به ایشان تحویل داده شده و در همان لحظه قابل استفاده خواهد بود.

در صورت خرید سیم کارت از سایر نقاط فروش، مشترک می بایست ابتدا جهت ثبت نام سیم کارت به یکی از فروشگاه ها یا نمایندگی های مجاز رایتل مراجعه نماید. بدیهی است در این صورت پس از ارائه مدارک شناسایی معتبر و امضای فرم ثبت نام و قرارداد توسط مشترک و ارسال مدارک به شرکت رایتل، ارتباط مشترک با خدمات تلفن همراه رایتل برقرار می شود.

پیش شماره های رایتل چیست؟

  • 0920 برای سیم کارت های دایمی
  • 0921 و 0922 برای سیم کارت های اعتباری و دیتا.

چگونه می توان اطمینان پیدا کرد که ثبت نام به صورت کامل انجام شده است؟

با انجام ثبت نام اینترنتی موفق، کد پیگیری به شما ارائه خواهد شد.

  •  در صورت عدم دریافت کد پیگیری در آخرین مرحله ثبت نام، پیش از ثبت نام مجدد، جهت اطلاع از وضعیت ثبت نام خود، با مرکز تماس رایتل (به شماره رایگان 200 از سیمکارت رایتل و شماره 09202000000 از سایر خطوط)، تماس حاصل نموده یا  به "سامانه پاسخگویی آنلاین" جهت گفتگوی آنلاین با کارشناسان مراجعه نمایید.

چگونه می توان جهت دریافت سیم کارت با شماره انتخابی اقدام نمود؟

جهت اطلاع از جزئیات طرح خرید سیمکارت دایمی با شماره انتخابی به صفحه «طرح ویژه انتخاب شماره» و برای اطلاع از جزئیات خرید سیمکارت اعتباری با شماره انتخابی به صفحه «طرح ویژه انتخاب شماره» مراجعه نمایید

آیا به جز هزینه سیم کارت، جهت انجام فرآیند ثبت نام، باید مبلغ دیگری نیز پرداخت نمود؟

جهت انجام ثبت نام از طریق وب سایت، فروشگاهها و نمایندگیهای مجاز رایتل، هیچ هزینه ای اخذ نمی گردد و مبلغ پرداختی صرفا شامل هزینه خرید محصول، مطابق تعرفه های اعلام شده در سایت رایتل می باشد.

به منظور اطلاع از تعرفه محصولات و خدمات رایتل، به منوی «طرح ها و تعرفه ها» > «تعرفه ها » در وب سایت رایتل مراجعه نمایید.

آیا برای ثبت نام سیم کارتهای رایتل محدودیت سنی وجود دارد؟

بله. متقاضی باید 18 سال تمام داشته باشد.

چه مدارکی برای خرید سیمکارت لازم است؟

  • کارت ملی یا  شناسنامه جدید دارای کد ملی

همچنین حضور مالک اصلی و یا نماینده قانونی وی هنگام ثبت نام و دریافت سیم کارت الزامی می باشد.

امکان خرید چند شماره از سوی متقاضیان وجود دارد؟

هم اکنون براساس قوانین موجود، هر مشترک رایتل می تواند حداکثر 10عدد سیم کارت رایتل (اعم از دائمی، دیتا و اعتباری) تهیه نماید.

درصورتی که وجه سیمکارت به صورت آنلاین پرداخت شده باشد، اما سیمکارت به دست مشترک نرسیده باشد، چه باید کرد؟

جهت دریافت کد رهگیری و اطلاع از آخرین وضعیت مرسوله، به صفحه رهگیری سیمکارت ها مراجعه نمایید.  

همچنین می توانید به همراه اصل و کپی کارت ملی خود، جهت دریافت بسته سیم کارت به دفتر پستی اعلام شده در سایت پست (www.post.ir) مراجعه و نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.

چنانچه مشترک در زمان تحویل سفارش توسط پست، در محل حضور نداشته باشد، چگونه می تواند بسته خود را دریافت نماید؟

در اینصورت مشترک می تواند با مراجعه به قسمت « رهگیری سیم کارت ها» در سایت رایتل از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شده و نسبت به دریافت آن اقدام نماید.

ضمنا در صورت وجود هر گونه مشکل می توانید با مرکز تماس رایتل (به شماره رایگان 200 از سیمکارت رایتل و شماره 09202000000 از سایر خطوط) تماس حاصل نموده یا به "سامانه پاسخگویی آنلاین" جهت گفتگوی آنلاین با کارشناسان مراجعه نمایید

شرایط واگذاری سیم کارت رایتل به اتباع خارجی چیست؟

اتباع خارجی مقیم ایران، می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز(کارت اقامت اتباع یا گذرنامه)، نسبت به خرید سیمکارت های رایتل اعم از دایمی، اعتباری یا دیتا اقدام نموده و از خدمات آن بهره مند شوند.

این دسته از متقاضیان می توانند جهت خرید سیمکارت به یکی از فروشگاه های رایتل یا نمایندگان فروش و خدمات مراجعه نمایند.

 

 

 

آیا امکان خرید سیم کارت حقوقی/ سازمانی وجود دارد؟

بله، جهت دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه رایتل-خدمات سازمانی مراجعه نمایید.