پاسخ به تمامی سوالات مشترکین رایتل در غرفه خدمات مشترکین

مشترکین رایتل می توانند تمامی سوالات خود مربوط به حوزه خدمات این اپراتور را از کارشناسان غرفه خدمات مشترکین در نمایشگاه تلکام بپرسند.

به گزارش روابط عمومی رایتل، یکی از بخش های پرطرفدار نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶ غرفه خدمات مشترکین رایتل است.

براساس این خبر مشترکین رایتل و افرادی که به تازگی قصد ملحق شدن به خانواده رایتل را دارند می توانند در صورت وجود هر گونه سوال و یا مشکل با مراجعه به این غرفه نسبت به رفع آن اقدام کنند.

گفتنی است کارشناسان این بخش به مراجعین اطلاعاتی نظیر معرفی سامانه مدیریت حساب، روش استعلام صورتحساب، روش خرید بسته های مصرفی، کدهای دستوری، معرفی امکانات و قابلیت های سایت رایتل، راهنمایی در خصوص انتخاب و خرید بسته همچنین بررسی نقاط تحت پوشش ارایه میدهند.

لازم به ذکر است مشترکین سایر اپراتورها که قصد ترابرد به رایتل را دارند می توانند در ایام نمایشگاه و با مراجعه به غرفه ایتل در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶ برای ترابرد اقدام کنند.