دسترسی به امکانات نسخه iOS اپلیکیشن رایتل من از طریق نسخه وب سامانه مدیریت حساب

بدلیل اختلال در عملکرد نسخه موبایل رایتل من و دیگر اپلیکیشن های iOS رایتل بدلیل محدودیت های اعمال شده از جانب شرکت اپل، می توانید از نسخه وب آنها که همگی دارای خدمات و امکانات مشابه نسخه موبایل می باشند استفاده نمایید.

طبق اعلام معاونت  فناوری اطلاعات رایتل، کاربران و دارندگان گوشی های اپل می توانند نسخه وب اپلیکیشن های رایتل نظیر رایتل من و تلویزیون همراه رایتل را به صفحه اصلی تلفن همراه خود منتقل کرده تا امکان دسترسی راحت تر و همیشگی تا زمان رفع دایمی مشکل پیش آمده فراهم باشد، برای این منظور کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

  • در مرورگر سافاری تلفن همراه خود بعنوان نمونه my.rightel.ir و یا tv.rightel.ir را باز کنید.

  • پس از مشادهده وب سایت های اشاره شده، آیکون میانی پایین صفحه مرورگر را انتخاب کنید (آیکون Share)

  • گزینه Add to home screen را انتخاب کنید و سپس گزینه Add را بزنید.


با این اقدام، سامانه تحت وب اپلیکیشن های ذکرشده در صفحه اصلی تلفن همراه شما قرار گرفته و از این پس می توانید از خدمات و امکانات برنامه ها استفاده نمایید.