۱۹ اسفند ۱۳۹۹

به منظور هوشمندسازی حمل و نقل؛

شستا شریک تجاری انتخاب می کند

 

شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا) در نظر دارد به منظور ارزش آفرینی و افزایش بهره‌وری و هوشمندسازی فعالیت حمل محصولات شرکت‌های گروه، اقدام به شناسایی یک شریک تجاری باتجربه فعالیت در حوزه حمل و نقل هوشمند بار نماید.

به گزارش شستا رسانه، شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا) به‌عنوان بزرگترین هلدینگ چند رشته‌ای فعال در کشور که در حوزه های متنوعی همچون نفت و گاز، پتروشیمی، دارو، سیمان، صنایع فلزی و معدنی،کشاورزی و دامپروری، برق و انرژی، خدمات اپراتوری تلفن همراه و …  فعالیت می‌نماید، در نظر دارد به منظور ارزش آفرینی و افزایش بهره‌وری، بهبود اقتصاد حمل و نقل، هوشمندسازی فعالیت حمل محصولات و محمولات شرکت‌های گروه و همچنین توسعه فعالیت خود در حوزه حمل و نقل جاده ای، همگام با پیشرفت‌های تکنولوژی روز، اقدام به شناسایی یک شریک تجاری، باتجربه فعالیت در حوزه حمل و نقل هوشمند بار نماید.

براساس این گزارش، شریک تجاری موردنظر باید هم مجوز بازارگاه الکترونیک از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و هم پلتفرم مدیریت حمل بار جاده‌ای با قابلیت را در اختیار داشته باشد.

گفتنی است از نظر شستا این شریک تجاری باید به روزآوری و ارتقاء و همچنین دسترسی آسان برای همه کاربراندر پلتفرم ایجاد نماید و بتواند ناوگان حمل و نقل را به صورت برخط رهگیری کرده و در تعداد بالای کاربران به صورت همزمان  عدم محدودیتنداشته باشد. ضمن این‌که باید پروتکل های امنیتی به منظور حفظ امنیت داده‌ها رعایت شود و با یک تیم متخصص به مدیریت، توسعه و پیشتیبانی پلتفرم بپردازد.

لازم به ذکر است متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مزایده به سایت شستا به آدرس www.ssic.ir مراجعه نمایند.