تعویض سیمکارت
مشترکین رایتل میتوانند درصورت مفقودی، سرقت، معیوب بودن و یا ارتقاء سیمکارت، نسبت به تعویض قطعه فیزیکی سیمکارت خود اقدام نمایند.
جهت تعویض سیمکارت، میتوانید به تمامی فروشگاههای رایتل و همچنین برخی نمایندگان فروش و خدمات که آدرس آنها در وب سایت رایتل مشخص شدهاست، مراجعه نمایید.
مراحل تعویض سیمکارت
1- مسدود نمودن سیمکارت در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن سیمکارت به یکی از روش های زیر:
- ارتباط با شمارههای مرکز خدمات مشترکین رایتل
- تماس از سیمکارت رایتل: 200
- تماس از سایر خطوط: 09202000000
- از طریق سامانه رایتل من
2- دریافت سیمکارت جدید از طریق مراجعه حضوری به فروشگاههای رایتل یا نمایندگان فروش و خدمات
مدارک و شرایط لازم جهت تعویض سیمکارت
- حضور فرد متقاضی یا وکیل قانونی وی
- حضور نماینده مشترک حقوقی (جهت تعویض سیمکارتهای حقوقی)
- اصل کارت ملی یا شناسنامه جدید دارای کد ملی متقاضی/ وکیل/ نماینده مشترک حقوقی
- اصل و تصویر وکالتنامه (در صورت مراجعه وکیل)
- بههمراه داشتن شماره سیمکارت فعال به نام مشترک در یکی از اپراتورهای تلفن همراه، جهت دریافت کد احراز هویت یکبار مصرفOTP (در صورت وجود)
تعویض سیمکارتهای حقوقی تنها در فروشگاههای رایتل انجام میپذیرد.