
نحوه دریافت نمایندگی فروش و خدمات شرکت رایتل
شرکت رایتل بهمنظور توسعه شبکه فروش و ارایه خدمات خود به علاقهمندان واجد شرایط جهت مشارکت در امر فروش و توزیع محصولات و خدمات رایتل در سراسر کشور، نمایندگی اعطا مینماید:
شرایط کلی دریافت نمایندگی
- در اختیار داشتن فضای تجاری یا اداری مجهز به امکاناتی از قبیل فضای مناسب جهت حضور مشتری و متصدی ارایه دهنده خدمات و تجهیزاتی از جمله رایانه، اینترنت پرسرعت، چاپگر، اسکنر و دستگاه کپی جهت ارایه خدمات ضروری است.
- فضای مورد نظر لازم است یکی از مدارک پروانه پیشخوان دولت / پروانه کسب مرتبط (خدمات موبایل یا رایانه، کافینت و…) / آخرین روزنامه رسمی شرکت را داشته باشد.
ارائه مدارک لازم
- کپی کارت ملی صاحب جواز
- کپی پروانه پیشخوان دولت / کپی پروانه کسب (همراه با تاییدیه شماره صنفی) / کپی آخرین روزنامه رسمی شرکت (همراه با تاییدیه شناسه ملی)
تکمیل فرم اطلاعات متقاضی دریافت نمایندگی
تکمیل و امضای تعهدنامه نمایندگان رایتل
تکمیل و امضای "تعهدنامه نمایندگان رایتل" توسط صاحب جواز یا وکیل قانونی (درج مهر دفترخانه اسناد رسمی جهت گواهی امضا الزامی است.)
تکمیل و امضای قرارداد سه جانبه
تکمیل، امضا و مهر (تمام صفحات) 3 نسخه قرارداد سه جانبه توسط "صاحب جواز یا وکیل قانونی" و "توزیعکننده مربوطه"
تکمیل فرم اعلام شماره حساب به همراه ارایه تاییدیه حساب بانکی
شماره حساب اعلام شده باید از نوع سپرده فراگیر نزد بانک رفاه یا یکی از حسابهای فراگیر متمرکز بانک ملت باشد.
تکمیل ۲ نسخه فرم ثبتنام سیمکارت اعتباری
مراحل اخذ نمایندگی فروش
پس از تهیه و تکمیل موارد فوق، بسته کامل مدارک باید از طریق یکی از توزیع کنندگان محصولات فیزیکی رایتل برای شرکت ارسال شود.
مدارک ارسالی در شرکت رایتل مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید، قرارداد نمایندگی به نام متقاضی ثبت خواهد شد.
در نهایت پس از احراز هویت و تکمیل فرم رسید بسته اولیه یک عدد سیمکارت هاتلاین همراه با اطلاعات حساب کاربری به شخص نماینده تحویل خواهد شد.
نمایندگان می توانند با استفاده از سیمکارت هات لاین به پُرتال و ایمیل رایتلی خود دسترسی داشته باشند.
تحویل بسته اولیه و آموزش حضوری نماینده توسط واحد نمایندگان فروش رایتل انجام خواهد شد.
نام نماینده در فهرست نمایندگان فروش و خدمات در وبسایت رایتل قابل مشاهده خواهد بود.