حضور رایتل در سی‌ و ‌پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب

 

رایتل با هدف ارائه خدمات مطلوب و جوایز جذاب به بازدیدکنندگان با شعار «رایتل یک ارتباط هوشمند»، در این دوره از نمایشگاه حضور یافته است.

به گزارش روابط عمومی رایتل، سی‌ و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (1403)، در دو قالب مجازی و فیزیکی و با شعار «بخوانیم و بسازیم» از امروز برگزار می‌شود و رایتل به عنوان به‌صرفه‌ترین اپراتور تلفن همراه کشور، با برپایی 2غرفه در مصلی بزرگ تهران، برای بازدیدکنندگان پیشنهادهای ویژه به همراه جوایز در نظر گرفته است.

بازدیدکنندگان می‌توانند با حضور در غرفه رایتل، از امکان خرید سیم­کارت به‌همراه بسته­‌های جذاب نمایشگاه کتاب 1403، بهره‌مند شوند.

رایتل خدمات و هدایای ویژه‌ای نظیر سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، اینترنت هدیه و  قرعه‌کشی شمش طلا را برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب در نظر گرفته ‌است.

بازدیدکنندگان برای استفاده از خدمات این اپراتور تلفن همراه، می‌توانند به غرفه‌های ارغوانی رایتل در نمایشگاه کتاب، واقع در ورودی مترو شهید بهشتی و ورودی درب 18 شبستان اصلی، مراجعه کنند.

سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه به مدت 10 روز در مصلی بزرگ تهران برگزار می‌شود.