راهنمای ثبتنام و خرید
پس از انتخاب منوی ثبتنام و خرید و همچنین یکی از درگاههای خرید سیمکارت، وارد صفحه زیر میشوید.
سپس با وارد نمودن اطلاعات این صفحه مانند استان، شهر، کد ملی و در نهایت کد امنیتی، گزینه مرحله بعد را انتخاب مینمایید.
مرحله اول: انتخاب محصول
در این مرحله شما میتوانید محصول مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. در مرحله انتخاب سیمکارت، یکی از انواع سیمکارتهای دایمی یا اعتباری را انتخاب نمایید.

مرحله دوم: ورود اطلاعات
در این مرحله، در ابتدا سایز سیمکارت درخواستی انتخاب میگردد. در قسمت مشخصات فرد متقاضی، صفحه"ورود اطلاعات" ابتدا بایستی صفحه کلید خود را به زبان فارسی تنظیم و سپس، اطلاعات خود را به ترتیب زیر تکمیل نمایید. اطلاعات وارد شده میبایست مطابق با کارت ملی و شناسنامه باشد.
نام:
نام خانوادگی:
نام پدر:
شماره شناسنامه: بدون خط تیره
محل صدور:
تاریخ تولد: در قالب روز/ماه/سال
سایر موارد درخواستی ستارهدار را نیز به دقت تکمیل بفرمایید.
نشانی ایمیل، با حروف انگلیسی وارد شود.
لطفا توجه داشته باشید که تکمیل موارد بدون ستاره، به اطلاع رسانی دقیق تر ما کمک میکند.
بسته پستی سیمکارت و محصول خریداری شده، به آدرسی که در این قسمت وارد مینمایید، ارسال خواهد شد. لذا از صحت اطلاعات در قسمت" نشانی جهت دریافت سیمکارت" اطمینان حاصل نمایید.
در پایان، پس از طی مراحل فوق، روی گزینه ثبت، کلیک کنید.
مرحله سوم: تایید اطلاعات
در این مرحله، تمامی اطلاعات وارد شه توسط شما جهت تایید نمایش داده میشوند. در صورت نیاز به اصلاح احتمالی میتوانید با انتخاب گزینه "اصلاح" به صفحه قبل بازگردید. در غیر اینصورت روی گزینه تایید، کلیک نمایید.
مرحله چهارم: ارایه فاکتور و واریز وجه
دراین مرحله فاکتور نمایش داده میشود. با تمامی کارتهای بانکهای عضو شتاب میتوانید پس از انتخاب یکی از درگاههای بانکی موجود در پرداخت آنلاین، به صورت اینترنتی پرداخت خود را انجام دهید.
مرحله پنجم: ارائه رسید
در این مرحله پس از پرداخت آنلاین، رسید پرداخت به شما نمایش داده میشود. لازم به ذکر است سیمکارت یا بسته حاوی سیمکارت و مودم، طی 48 ساعت کاری به پست پیشتاز تحویل میگردد و پس از 5 روز کاری تقدیم شما خواهد شد.